Известие

Collapse
No announcement yet.

1.9 ЖТД - гасне в движение при напън

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от DiabL0
    И това удоволствие от вървенето с колко пари се постигна ако не е таина... че искам и аз да го изпита
    виж темата ремонти и подобрения с цени в секцията за 145/6. аз там си водя подробна статистика. Разбира се цените са въпрос на договаряне и наличности, късмет и т.н. ... да няма после мрънкащи от рода "ама ти на Гошо що си земал 5 лева па на мен 5.10" ?
    Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
    Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

    Comment


    • #47
      здравейте на вси4ки


      поразгледах темата и не забелязах да сте проверили дат4ика на коляновия вал
      Аз имах подобен проблем и се оказа от него
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

      Comment


      • #48
        добре си разгледал ... още в първия пост става ясно, че е помпа високо налягане ...
        Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
        Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

        Comment


        • #49
          Чак сега виждам темата.
          От известно време имам аналогичен проблем с ФИАТ ДУКАТО 2.3 JTD.
          Двигателя загасва в движение. След рестартиране няма проблеми , не светят индикации, докато не изгасне пак.
          Пробега на двигателя е около 40 000 км.
          След диагностика в оторизиран сервиз (все още сме гаранционни),съмненията са за проблем в помпата за високо налягане.
          Сега отново ще се ходи в сервиз(дано се прибере без проблем че е чак във Франция).Ще пиша каква е следващата диагноза.
          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
          sigpic

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от stelt
            Чак сега виждам темата.
            От известно време имам аналогичен проблем с ФИАТ ДУКАТО 2.3 JTD.
            Двигателя загасва в движение. След рестартиране няма проблеми , не светят индикации, докато не изгасне пак.
            Пробега на двигателя е около 40 000 км.
            След диагностика в оторизиран сервиз (все още сме гаранционни),съмненията са за проблем в помпата за високо налягане.
            Сега отново ще се ходи в сервиз(дано се прибере без проблем че е чак във Франция).Ще пиша каква е следващата диагноза.
            При дукатото проблема не е в помпата за високото а в подкачващата - кажи им да мерят налягане на подкачващата помпа първо и после да се хвърлят на високото
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от vegatta_156
              здравейте на вси4ки


              поразгледах темата и не забелязах да сте проверили дат4ика на коляновия вал
              Аз имах подобен проблем и се оказа от него
              Колега ако не е тайна кой ти разреши проблема ? Не за друго ами и аз съм правил доста такива с датчик на хол и не падам от марс
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Bobo
                Първоначално публикувано от stelt
                ... аналогичен проблем с ФИАТ ДУКАТО 2.3 JTD. ... (все още сме гаранционни) .....
                При дукатото проблема не е в помпата за високото а в подкачващата - кажи им да мерят налягане на подкачващата помпа първо и после да се хвърлят на високото
                бе нали е в гаранция - да сменят и двете ...
                Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
                Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

                Comment


                • #53
                  Дукатото вече е с диагноза - помпа високо налягане. Продължава да си гасне в движение когато си иска. Единственото хубаво в случая е че е на 50к км и е в гаранция.
                  Такава резервна част в наличност няма за съжаление. Сега се надявам доставката да не се забави дълго.
                  На колегите с аналогични проблеми мога само да кажа - случва се и при чисто нови машини.
                  AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                  Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                  sigpic

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от stelt
                    ...На колегите с аналогични проблеми мога само да кажа - случва се и при чисто нови машини.
                    На колегите, потенциално застрашени, бих пожелал да не дава Господ
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #55
                      Някой да знае къде може да се тества свалена помпа Бош от 1.9JTD ?
                      За София иде реч.

                      ALFA ROMEO 146 1.9JTD
                      Fiat Punto 1.9JTD

                      Comment


                      • #56
                        Колеги , вчера си смених дюзите на алфата (166 2,4 жтд 140 к.с) и се получи същият проблем - колата при напън първо придърпваше и след известни напъни почна и да гасне , мислех че е от дюзите да я одавят нещо или да пада рязко налягането ако някоя "пикае" но уви днес сложих обратно старите с които досега не съм имал този проблем ( при тях като е запаля след престой 30 мин и прекъсва при рязко подаване на газ в 1500 оборота и пуши на неизгоряла нафта ) та сложих обратно старите дюзи , не го правеше известно време и вечерта вече и стях имам същия проблем , утре ще сменя дифтунгите дано е от тях , Владо при тебе в края на краищата помпата за високото ли се оказа ?

                        Comment


                        • #57
                          [quote="AC_SHNITZER"]Колеги , вчера си смених дюзите на алфата (166 2,4 жтд 140 к.с) и се получи същият проблем - колата при напън първо придърпваше и след известни напъни почна и да гасне , мислех че е от дюзите да я одавят нещо или да пада рязко налягането ако някоя "пикае" но уви днес сложих обратно старите с които досега не съм имал този проблем ( при тях като е запаля след престой 30 мин и прекъсва при рязко подаване на газ в 1500 оборота и пуши на неизгоряла нафта ) та сложих обратно старите дюзи , не го правеше известно време и вечерта вече и стях имам същия проблем , утре ще сменя дифтунгите дано е от тях , Владо при тебе в края на краищата помпата за високото ли се оказа ?[/quote
                          При някой чипосани автомобили се получава точно това,при изсцеждане дава грешка и угасва.
                          Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                          Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                          Comment


                          • #58
                            Проблема идва от следните неща:

                            1. Запушени маркучи за обратна нафта....скапан горивен филтър

                            2. Боклук влезнал (прашинка, не очаквайте да видете нещо) в помпата....в следствие на скапан горивен филтър

                            3. Регулатор на помпата не работи като хората.

                            4. В редки случеи датчик на рейката

                            5. Най-лошото...помпата да е "изтропала"....особено ако мине вода през нея става страшно.

                            За дюзите сега не ми се пише
                            sigpic
                            Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                            " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                            "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от KGB
                              Скоро очаквам разни нови ръководства за ремонтиране на 156/147 и ГТ....ако станат нещата ще имаме поне някаква стартова позиция.
                              Драги колега,Мога ли аз да получа такова ръководство за ремонт на Алфа 156???Ще ви бъда много благодарен ако ми го изпратите.И в замяна мога да ви изпратя ръководство за Алфа 145 и 146 ако желаете.
                              Така ли иначе го търся това ръководство за 156-цата,вече четвърти месец
                              Поздрави - Мартин
                              Това, което отличава човека от животното е алкохолът! Животните не поркат!

                              Comment


                              • #60
                                Колега трябва да го изровя....и да го кача на ФТПто....подсетиме утре или други ден...на ЛС...не се притеснявай да ме тормозиш
                                sigpic
                                Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                                " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                                "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                                Comment

                                Working...
                                X